Aspergercafé vrijdag 23 februari 2018: De zin en onzin van hulpverlening bij autisme

Toen ik nog niet wist dat ik een autistisch brein had, had ik een huishoudster en die betaalde ik zelf.
Nu ik een diagnose heb kan ik naar de gemeente gaan en dan zou een structuurcoach mij helpen opruimen (als ik alleen zou wonen).

Wanneer is het hulpverlening (zorg) en wanneer dienstverlening (privé)?
Heeft niet iedereen wel eens ergens hulp bij nodig?
En moet je daar dan een zorgprofessional voor inschakelen?
Wat houdt hulpverlening bij autisme eigenlijk in?

Roland houdt een inleiding en daarna is er gelegenheid voor discussie.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Aspergercafé beëindigd

vrijdag 2 november (LET OP, verzet van 26 oktober naar 2 november in verband met vakantie) Autisme in de Media